Garantie & Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beautybar-bykarin.nl.

Uiteraard zetten wij ons voor 100% in om tot een passende oplossing te komen samen met U.

 

Laagdrempelige klachtenregeling art. 13.1 - 13.2, 13-4

 

Informed Consent bij cosmeceuticals in de salon

‘Informed consent’ betekent in de eerste plaats dat de arts de patiënt op een begrijpelijke en zo volledig mogelijke wijze informeert over de voorgestelde behandeling. Onder behandeling worden alle medische verrichtingen verstaan die de arts uitvoert, inclusief onderzoek en nazorg.

Een informed consent-formulier bestaat uit twee delen, de informatiebrief of -brochure en de toestemmingsverklaring!

 

Bij iedere cosmeceutical- behandeling, uitgevoerd door Skin Experts / Skin Experts Academy te Winterswijk, dient u op de hoogte te zijn van gehele behandelwijze inclusief de nazorg-tips!
NB; Bij het aangaan van een afspraak, gemaakt persoonlijk, telefonisch, per e-mail, of via online boeking, gaat u automatisch akkoord met onderstaande Algemene Voorwaarden waarin de bepalingen duidelijke omschreven zijn.

 

Door het tekenen van de behandelovereenkomst  / informeer concent bevestigt u alle informatie betreft de behandeling gelezen en begrepen te hebben! Het informeer concent formulier zal in uw dossier bewaard blijven! Op deze wijze proberen we zoveel mogelijk onduidelijkheden te voorkomen 

 


Garantie 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

In het geval van startpakketten en apparatuur voor trainingsdoeleinden gelden andere regels, deze zullen middels het aanmeldformulier voor opleidingen/trainingen meegezonden worden.

Stel ons per mail op de hoogte via Info@beautybarl-bykarin.n;en we zullen uiteraard ons uiterste best doen om het probleem zo spoedig mogelijk en netjes op te lossen.

 

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging